فارسی / EN

Search
Generic filters
[wd_asp id=2]

بلاگ

مقالات

تاریخ انتشار

۱۴۰۱-۱۱-۰۵

اصول روانشناسی رنگ ها در رنگ آمیزی ساختمان

روانشناسی رنگ ها می تواند فاکتور مهمی هم درفضای داخلی و هم در فضای خارجی خانه بشمار رود. از این رو پیش از انتخاب رنگ ساختمانی برای فضای داخلی و خارجی خانه حتما به این مباحث توجه داشته باشید.
با این کار هم حالت های روانی ساکنین تعدیل می گردد و هم هرکسی وارد خانه شما می شود احساس صمیمیت بالاتری را از جانب شما دریافت می کند.

انتخاب رنگ می‌‌تواند با توجه به فاکتورهای مختلف انجام شود. از این رو، برای اینکه بتوانید بهترین رنگ را انتخاب کنید، ابتدا باید یک سری فاکتورها و عوامل را مشخص کنید و سپس براساس این فاکتورها و مشخصات، به بررسی و انتخاب انواع رنگ در خانه بپردازید. بدون داشتن آگاهی و اطلاعات کافی در مورد رنگ‌‌ها و همچنین بدون تعیین برخی فاکتورها و نکات مهم در انتخاب رنگ، نمی‌‌توان انتخاب درستی داشت.

از این رو در ادامه ، توضیح مختصری در مورد بهترین گزینه های رنگی اتاق های مختلف ارائه شده است:

رنگ قرمز:

رنگ قرمز از رنگ هایی است که اکثرافراد ارتباط قوی با آن برقرارمی کنند و واکنش شدیدی نسبت به آن نشان می دهند.احساساتی نظیرقدرت ، رشادت،تخطی ، برانگیختیگی وهیجان به آن نسبت داده می شود.قرمزضربان قلب را افزایبش داده ودرعین حال اشتها را زیاد می کند.بنابراین بهترین گزینه برای رنگ دیوار اتاق غذاخوری است.

اصول روانشناسیرنگ ها در رنگ آمیزی ساختمان

مطالب مرتبط

منوی دسته‌بندی را در تنظیمات قالب -> سربرگ -> منو -> منوی موبایل (دسته‌بندی‌ها) تنظیم کنید)
ایجاد اولین منوی ناوبری در اینجا
سبد خرید فروشگاه
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.